• automatische levering Uw totaalleverancier voor alles op kantoor of thuis
  • Wij denken met je mee Persoonlijk advies
  • eerlijke prijzen Groot assortiment huismerkproducten

Grootzakelijke klanten

Als totaalleverancier biedt Staples u het gemak om alles bij één vertrouwde leverancier te verkrijgen. Dit is niet alleen makkelijker, maar bespaart ook tijd en geld. Wij leveren advies op maat en kunnen u helpen uw duurzaamheidsdoelstellingen te behalen.

Vraag gesprek aan Scroll verder

Wat als u meer zou kunnen krijgen?

Doet u met regelmaat inkopen voor een grote uitgave? Weet u precies waaraan uw budget wordt besteed? Helpen uw leveranciers u om alles uit uw oplossing te halen?

Voor onze grootzakelijke klanten biedt Staples een speciaal inkoopprogramma op maat aan. Een exclusief pakket aan voordelen om u en uw medewerkers te ontzorgen.

Staples biedt de totaaloplossing voor elke werkplek. Van thee tot een complete kantoorinrichting, ons assortiment biedt alles wat de moderne medewerker nodig heeft. U kunt toegewijd accountbeheer verwachten, op speciale prijzen rekenen en van een volledig assortiment aan producten en diensten profiteren.

Wij bieden een oplossing waarmee u uw uitgaven kunt optimaliseren, uw inkoop kunt stroomlijnen, uw processen kunt vereenvoudigen en tijd kunt besparen.

Samen met uw persoonlijke accountmanager kijkt u regelmatig naar de inkoopbehoefte binnen uw organisatie en stelt u prijs- en leveringsafspraken op. U bespaart niet alleen op tijd en kosten, maar bespaart tevens het milieu met onze duurzame alternatieven en programma’s.

Bij ons profiteert u altijd van de laagste, totale leveringskosten en kunt u deskundig advies verwachten. Wij ontwikkelen aangepaste inkoopprogramma’s, ongeacht in welke sector u actief bent. Staples ontzorgt zodat u zich kan focussen op het echte werk. Neem vrijblijvend contact met ons op en we bekijken samen met u naar de mogelijkheden.

Waarde van Staples

Uw voordelen op een rij

Groot assortiment huismerkproducten.

Uw voorkeursmerken plus lager geprijsde alternatieven.

Prijzen en productassortiment afgestemd op uw wensen en behoeften van uw bedrijf.

Een eigen accountmanager om u te helpen alles uit uw inkoopprogramma te halen.

Heldere kostenrapportage, zodat u ziet wat u koopt en bespaart.

Gerichte communicatie om u te helpen intern naleving van richtlijnen af te dwingen.

Eenvoudig online bestellen in uw eigen inkoopomgeving.

Snelle, gratis levering.

Neem vrijblijvend contact met ons op. We bekijken graag samen met u naar de mogelijkheden.

Geïnteresseerd om klant te worden?

Neem vrijblijvend contact met ons op en we bekijken de mogelijkheden voor een eigen, persoonlijk inkoopcontract.