Contractklanten retourneren voorwaarden
Het retourneren van bestelde artikelen is onder bepaalde omstandigheden mogelijk. Denk hierbij aan een verkeerde levering of een product-tekortkoming. In dit laatste geval kunt u – mits tijdig bij ons gemeld – uiteraard ook gebruik maken van onze garantie, voor herstel of voor het ontvangen van een vervangend nieuw artikel.
Houd er rekening mee dat de volgende artikelgroepen niet in aanmerking komen voor retourneren:
- Houdbare artikelen
- Speciaal voor u bestelde artikelen
- Artikelen die voor u bedrukt zijn
- Software en digitale diensten
De basisvoorwaarden om artikelen retour te kunnen sturen zijn:
- De artikelen zijn ongebruikt (ongedragen), schoon, onbeschadigd en compleet
- De originele artikelverpakking is in oorspronkelijke staat aanwezig, schoon en onbeschadigd
- Artikelen die voorzien zijn van een verzegeling; daarvan mag de verzegeling niet verbroken zijn
Indien u vragen heeft over één of meer van deze onderwerpen, neemt u dan alstublieft contact op met onze Customer Service. Wij helpen u dan graag verder.
Hoe kunt u een retouraanvraag insturen?
Wilt u een artikel retour sturen? Stuur dan een e-mail naar [email protected] met de volgende klant- en ordergegevens:
Klantgegevens
- Bedrijfsnaam
- Contactpersoon
- Telefoonnummer
- E-mailadres
Ordergegevens
- Ordernummer (verplicht)
- Artikelnummer(s) (verplicht)
- Aantal artikelen
- Aantal verzenddozen
- Reden van retour (verplicht)