Bestaande klant?

Uw totaalleverancier voor alles op kantoor of thuis

Staples maakt gedeeltelijke doorstart Office Centre mogelijk

Woensdagmiddag 13 april is een akkoord bereikt over de overname van onderdelen van Office Centre door Staples. Hierbij neemt Staples de online business over, evenals de klantcontracten en een deel van het accountmanagement. De winkels worden gesloten. Met deze doorstart komt ook de merknaam van Office Centre in handen van Staples.

Hiermee is de naam Office Centre veilig gesteld en wordt de online business op korte termijn versterkt door een moderne webshop, met een zeer aantrekkelijk en breed aanbod, gericht op de zakelijke klant.

De accountmanagers gaan over naar Staples, waarbij zij een breed productaanbod met diverse services kunnen aanbieden, waardoor de continuïteit voor de klant gewaarborgd is.

George Steur, CEO van Staples, zegt hierover: “Wij heten onze nieuwe klanten en medewerkers welkom en zijn heel blij de gedeeltelijke doorstart te kunnen faciliteren. Onze eerste prioriteit is om de service naar onze klanten te waarborgen. Deze doorstart past volledig in de strategie van Staples, waarin wij inzetten om de zakelijke klant zorgeloos te laten uitblinken in zijn werk. De klant bepaalt hierbij zelf via welk kanaal hij koopt, hoe hij koopt en wanneer hij koopt. Hiermee komen wij tegemoet aan de wens van de klant die daarbij ondersteund kan worden door een persoonlijke accountmanager.”

Meer informatie

Voor meer informatie, neem contact met George Steur, Managing Director Staples Benelux via [email protected].

Neem contact op!

Op dit moment zijn er geen Customer Service Advisors beschikbaar, maar wij zullen u zo spoedig mogelijk terugbellen.

Vul uw naam en telefoonnummer in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Een Advisor zal u zo spoedig mogelijk contacten.