Bestaande klant?

Log in

Uw totaalleverancier voor alles op kantoor of thuis

Easy Office kastensysteem

Houd uw kantoor soepel draaiende met de Easy Office kastensysteem van Staples. Deze oplossing voor voorraadbeheer omvat de regelmatige aanvulling van grijpklare kantoorbenodigdheden, zodat u zich nooit zorgen hoeft te maken over een gebrek aan voorraad. 

Totale ontzorging

Elk bedrijf weet dat kantoorbenodigdheden van essentieel belang zijn om de zaak goed te laten draaien. Maar alles proberen bij te houden kan een ontmoedigende taak zijn. Dat is waar Staples om de hoek komt kijken.

Met ons Easy Office kastensysteem krijgen alle medewerkers van uw organisatie met gemak toegang tot grijpklare kantoorartikelen en benodigdheden op locatie. De voorraadkasten worden door een vaste kastbeheerder van Staples ingericht, aangevuld en structureel gemonitord.

Wij stellen samen met u een gepersonaliseerde inventarislijst op en nemen u alle zorgen uit handen, zodat u zich kunt concentreren op het runnen van uw bedrijf en de kleine dingen aan ons kunt overlaten.

Het betreft een efficiënt en duurzaam kastenconcept waarmee Staples uw organisatie een totale ontzorging kan bieden op het gebied van voorraadbeheer. Levering van de producten gebeurt middels ons eigen elektrisch vervoer of aan een centrale hub.

Wij ondersteunen uw duurzaamheidsdoelstellingen

Staples is uw partner in duurzaamheid. Als leverancier van o.a. kantoorartikelen, fungeren wij als bron van kennis en expertise over het implementeren van duurzame initiatieven en innovaties op het gebied van dienstverlening, transport en assortiment samenstellingen. D.m.v. het implementeren van het Easy Office kastensysteem, kunnen wij uw organisatie ondersteunen met de duurzaamheidsdoelstellingen.

  • Duurzame (kantoor)artikelen

Voorraadkasten met artikelen die duurzaam geproduceerd zijn of zijn voortgekomen uit hernieuwbare (onuitputtelijke) en algemeen beschikbare grondstoffen zoals biomassa.

  • CO2 reductie

Staples beschikt over een eigen elektrisch wagenpark. Door het inzetten van duurzaam transport, kunt u uw CO2-uitstoot reduceren.

"De kasten besparen ons veel tijd; we hebben er 800 technici werken en het terrein is 1 km breed. Door de kasten strategisch te plaatsen, heeft Staples ervoor kunnen zorgen dat onze medewerkers hun kantoorbenodigdheden op hun werkplek beschikbaar hebben. Daardoor kunnen ze efficiënter werken, wat ons veel tijd bespaart omdat de medewerkers niet langer een half uur van hun werkplek weg zijn om hun kantoorbenodigdheden te halen."  

Directie Fokker

Easy Office van Staples maakt voorraadbeheer gemakkelijk


Met ons kastensysteem dragen wij bij tot de doeltreffendheid van uw aankoop- en voorraadbeheer. Dit laat zich vertalen naar de volgende (in)directe besparingen:

✔ Aanzienlijke tijdsbesparing voor uw medewerkers.

✔ Minder vervoersbewegingen, dus minder CO2 uitstoot

✔ Voorkomt oncontroleerbare ‘winkeldochters’

✔ Optimaal voorraadbeheer zorgt voor lagere investeringen en behoorlijke kostenbesparingen

✔ Eén aanspreekpunt voor uw medewerkers

Voor  wie is het Easy Office kastensysteem geschikt?

Het Easy Office kastensysteem is een uitstekende keuze voor elk soort kantoor, van een startend bedrijf tot een multinational. Wij bieden een branche dekkend assortiment, een scherpe prijs, en een snelle en gemakkelijke levering. Bovendien vindt u in ons assortiment een ruim aanbod duurzame artikelen. 

Wij zorgen ervoor dat uw kasten netjes en opgeruimd zijn, zodat uw kantoor er altijd professioneel uitziet. Bovendien kan ons team van experts u helpen een plan op maat te maken dat aan de specifieke behoeften van uw bedrijf voldoet.

Reeds verschillende bedrijven hebben Staples en het Easy Office kastensysteem in vertrouwen genomen, namelijk:

  • Gemeente Almere
  • Hogeschool Utrecht
  • Fokker
  • Booking.com
  • Gemeente Apeldoorn



Gemeente Almere
Booking.com
Hogeschool Utrecht
Gemeente Apeldoorn

"Wij vinden dat duurzaamheid in het onderwijs, onderzoek en de beroepspraktijk, telkens meer moet worden gezien als een belangrijke opgave voor de komende jaren. De samenwerking met Staples Benelux uit zich o.a. in het implementeren van het ‘Easy Office’ kastensysteem binnen onze hogeschool. Deze voorraadkasten met grijpklare (kantoor)artikelen, ondersteunen onze duurzaamheidsdoelstellngen."  

Hogeschool Utrecht

Q&A

Lees de meest gestelde vragen en onze antwoorden hier.

1. Wat is de minimale bestelhoeveelheid? 

Het Easy Office kastensysteem is geschikt vanaf 50 personen per locatie.

2. Hoe plaats ik een bestelling? 

Staples regelt dit allemaal met de full-service versie. En als u de light versie gebruikt, kunt uw artikelen en bestelling gemakkelijk zelf scannen.

3. Wat zijn de betalingsvoorwaarden?

 De betalingsvoorwaarden staan op de factuur.

4. Kan ik korting krijgen als ik een grote hoeveelheid bestel? 

Ja, wij bieden kortingen voor grote bestellingen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

6. Wat is de leveringstermijn? 

De levertijd is afhankelijk van de inrichting en afspraken.

7. Kan ik een proefperiode aanvragen? 

Wij bieden een proefperiode van zes maanden aan, zodat u kunt ervaren hoe het werkt en of het geschikt is voor uw bedrijf. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Vraag een persoonlijk gesprek aan

Contact
Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.
Neem contact op!

Op dit moment zijn er geen Customer Service Advisors beschikbaar, maar wij zullen u zo spoedig mogelijk terugbellen.

Vul uw naam en telefoonnummer in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Een Advisor zal u zo spoedig mogelijk contacten.