Retourneren voor open shop klanten
Op deze pagina vindt u onze belangrijkste informatie over het retourneren van artikelen.

Open shop klanten retourneren voorwaarden
Het retourneren van bestelde artikelen is onder bepaalde omstandigheden mogelijk. Denk hierbij aan een verkeerde levering of een producttekortkoming. In dit laatste geval kunt u, mits tijdig bij ons gemeld, uiteraard ook gebruik maken van onze garantie, voor herstel of voor het ontvangen van een vervangend nieuw artikel.
Houd er rekening mee dat de volgende artikelgroepen niet in aanmerking komen voor retourneren:
- Houdbare artikelen
- Speciaal voor u bestelde artikelen
- Artikelen die voor u bedrukt zijn
- Software en digitale diensten
Indien u vragen heeft over één of meer van deze onderwerpen, neemt u dan alstublieft contact op met onze Customer Service-afdeling. Wij helpen u dan graag verder.
Tel. 088 45 45 250 (08:00-17:00)
[email protected]
De basisvoorwaarden om artikelen retour te kunnen sturen zijn:
- De artikelen zijn ongebruikt (ongedragen), schoon, onbeschadigd en compleet
- De originele artikelverpakking is in oorspronkelijke staat aanwezig, schoon en onbeschadigd
- Artikelen die voorzien zijn van een verzegeling; daarvan mag de verzegeling niet verbroken zijn
- De kosten van het retourneren van de producten zijn voor rekening van de klant.
- De klant is aansprakelijk voor verlies of schade aan het product tijdens het retourtransport.
Retourformulier voor open shop klanten
Vul hieronder uw gegevens en de reden van retour zo compleet als mogelijk in, zodat wij uw aanvraag correct kunnen verwerken en deze snel voor u in behandeling kunnen nemen. U hoort daarna uiterlijk binnen twee werkdagen van ons terug.