Bestaande klant?

Log in

Over Staples

Staples is de toonaangevende totaalleverancier van alles op het gebied van kantoorbenodigdheden. Wij streven ernaar om u te helpen uw doelstellingen te bereiken. Of u nu op kantoor of thuis werkt. Ons enige doel is zorgen dat u over alles beschikt om al uw kansen te realiseren.

Staples Benelux

Staples biedt zakelijke klanten alles voor het werk, van kantoormaterialen, facilitaire benodigdheden en tech-artikelen tot aan veiligheidsschoenen en kantinebenodigdheden. Staples Benelux is een zelfstandige organisatie die oorspronkelijk voortgekomen is uit het Amerikaanse Staples Inc. en het Nederlandse Corporate Express.

Vanuit Almere en Brussel werkt Staples met teams van zeer ervaren medewerkers die ervoor zorgen dat uw medewerkers kunnen excelleren in hun werk. Meer dan 20.000 artikelen worden vanuit ons distributiecentrum in Almere de volgende werkdag in de Benelux en Duitsland geleverd.

Naast producten bieden we voor onze grote klanten al jaren persoonlijk advies en een inkoopprogramma op maat om hun medewerkers effectief en efficiënt te laten werken op kantoor, in de werkplaats of thuis. Juist in de huidige tijd waarin u als organisatie wendbaarder moet zijn, biedt Staples de benodigde flexibiliteit om snel te kunnen schakelen zodat u marktkansen kunt benutten en uitdagingen snel kunt oplossen.

Wilt u klant worden of wilt u inloggen in uw account? Bekijk onze wegwijzer voor meer informatie.

Nederlandse organisatie

Een lokale onderneming met een internationale allure. Vanuit ons lokaal distributiecentrum in Nederland, leveren wij naar onze klanten in de Benelux en Duitsland. Met jarenlange ervaring en expertise in heel Europa, kunnen wij uw organisatie totale ontzorging bieden op het gebied van kantoorinrichting, logistiek en klantspecifieke oplossingen en artikelen. Ontdek wat wij voor u kunnen betekenen.

Maak account aan Uw voordelen

Bestel voordelig met een programma op maat

Doet u met regelmaat inkopen voor een grote uitgave? Voor onze grootzakelijke klanten bieden we een speciaal inkoopprogramma op maat aan. Een exclusief pakket aan voordelen om u en uw medewerkers te ontzorgen. Samen met uw persoonlijke accountmanager kijkt u regelmatig naar de inkoopbehoefte binnen uw organisatie en stelt u prijs- en leveringsafspraken op. U bespaart niet alleen op tijd en kosten, maar bespaart tevens het milieu met onze duurzame alternatieven en programma's. Neem vrijblijvend contact met ons op en we bekijken samen met u naar de mogelijkheden.

Vraag gesprek aan Contactgegevens

Vraag een persoonlijk gesprek aan

Contact
Velden gemarkeerd met asterisks (*) zijn verplicht.
Neem contact op!

Op dit moment zijn er geen Customer Service Advisors beschikbaar, maar wij zullen u zo spoedig mogelijk terugbellen.

Vul uw naam en telefoonnummer in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Bedankt dat u contact met ons hebt opgenomen. Een Advisor zal u zo spoedig mogelijk contacten.